Sunday 24 July 2011

Keinginan


ha..haiwan ni da familiar da ..n ramai da tau pasal haiwan ni..pd sape2 yg still xtau ag, ni la SUGAR GLIDER atau dpggil suggie..yg mnariknye ttg suggie ni ialah, dye manja klu da knal org n lg 1, kite blh bwk dye pegi mne2 je..mcm ni



ok. aku xtau knape skrg aku tgah geram giler dgn si SUGAR GLIDER ni..fuhh..agknye lpas aku blk dr uma sdare aku ari 2 n lpas puas aku bermaen ngn suggie dye 2 kot, smpai aku jd mcm ni..smpai aku termmpi2kan si suggie ni ari2..adoii..abes la mcm ni =='..tp sblum aku beli suggie ni, aku nk kne tau info2 ttg suggie ni..n aku kne phm cne care nk jge dye t..n lau blh, aku nk bli brg2 kperluan, mknn n pnjagaan si suggie ni dlu..then baru aku nk bli si suggie ni..ha, bru la sng skit t kn..xde la aku terkial2 nk cari ubat2 n vtamin2 dye t..mcm org nk kawen jgk la..1st, kne sdiakan tmpt tggl n brg2 yg perlu..then, bru blh kawen..^_^..haha, mlalut plak..oh ye, btw..td ptg aku wat la kire2 semua skali..cage, mknn, vtamin, pjgaan, n toys si suggie ni..

ha..ni je da RM150


HPW

 Bee Pollen

 Yogurt Drops

 Egg Powder
Honey Stick

Travel Bag

ni antara kprluan yg aku kne bli..tp byk lg sbnrnye..tau brape kosnye??? lbeyh kurg RM300++ kot..==' aduhh..2 baru peralatan..blom si suggienye lagi. ade la sleeping pouch n bonding pouch..tp yg ni aku nk buat sndri je, just kne bli material jela..n t bole jugak wat jual..kann..wat 1 set..msti org rmai nk bli..erm..

dah la nk kne bli suggie spasang..sbb suggie ni xblh sunyi..t dye boleh mati..so, aku lau blh, nk la bli pair skali gus trus..male + female..1 suggie je lbeyh kurg 250++..lau 2, da RM500..erk..total sume..ade dkt RM900 la..alamakk..cne ni..aku ni bodek la abg aku, suh dye bli sekor..aku bli sekor..hehe..sbbnye nk berjmat la konon..lau aku bli sorg, xtau la bile bru aku dpt bela si suggie yg comel ni..fuhh...harap2 bole la dye nk kongsi skali ngn aku..serius, aku teringin gler nk bli si suggie ni..n t lau msuk u, aku rse kne la aku bwk si suggie ni skali...

p/s : ade sesape boleh adiahkan si suggie ni smpena bufday aku t     
      x?? **ngade2..hehhh =='

1 comment:

  1. belikan tok aku satu jugak...... teringin pon ader.. hahaha

    ReplyDelete