Monday 6 June 2011

Fixie..

fuu...da 3 ari xsempat naek fixie...ari sabtu ari 2 aku kuar, g Mines ngn kwn aku...huu..tp kat sne smpat gak maen game basikal ngn dye =p hehe..at least kuar gak peluh..wlupn cume game...erm, smlm pulak...aku tertdo time ptg 2...xdpt naek basikal..and arini, aku sebok sgt nk masak pengat gandum..last2 xbape sedap...sebab santan dye mcm da lme...ish, geram jer..aku pny la x exercise arini sbb nak masak, then xsedap plak..geram giler...trus xselera nak makan, sbb bau santan 2..huh..sian fixie abang aku..=) hehe..bukan aku pny pun..cume guna org pny...tp xpela...wlupn aku pusing kdg2 15-25 min, tp balik je da pluh giler..serius penat..sbb dye xde gear an..so that sangat lenguh biler naek bukit...tp sbb nak kurus pny pasal...=) hee..its ok..aku sggup..tgu jerla nnt...=p ha, korg nk tgok fixie abg aku??? canteekkk...




haaa..betul x aku cakap?? cantek ann???? 

No comments:

Post a Comment